2011. január 30., vasárnap

Díjeső

Mindig nagy öröm, ha bármilyen hozzászólás érkezik a blogomhoz, de a napokban többszörösen is kedves meglepetés ért. Két kedves ,,szappanostársam" is meglepett egy-egy díjjal. Igazán kedves gesztus, köszönöm.
A díjjal Bori és Gizus lepett meg, akiknek alkotásait én is figyelemmel követem. Köszönöm nekik, és az én olvasóimnak is csak javasolni tudom, hogy nézzenek be hozzájuk, érdemes.

A díjhoz természetesen szabályok is tartoznak. Ezek a következők:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

-Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

-Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat. Linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket a jelölésről.

-Tehetséges, kezdő blogolókat jelölj, ne olyanokat, akiknek több száz követője van.

Az én választottjaim: 
Nagyon szeretem az alkotásai sokszínűségét, sokrétűségét. Kedvenceim a fekete-fehér grafikák.  

Nagyra tartom kísérletező kedvét, nagyon szépek a munkái. Bár tudom, hogy kapott már díjat, de úgy érzem, hogy most minden kis jelzés segítségére lehet , hogy hite legyen abban, hogy csak átmenetileg
szünetelteti a szappankészítést.

Hendimédi
Bár tudom, hogy lehetőség szerint kezdő blogost kéne jelölni, de..
1. egyszerűen nem tudom, hogyan lehet rájuk találni, napok óta órákig kutattam, aki tudja, szívesen veszem, ha elárulja
2. Hendimédi oldalától mindig jókedvre derülök, annyi kedvesség, báj, játékosság van benne és a név maga is jópofa a történetével együtt.

Hamarosan jelentkezem, egy újabb szappanom hírével...








                                                                                                                                                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése